iskolai rendezvények

Osztálykirándulások 2015/16

Idén is lezajlottak az osztálykirándulások az iskolában. Két érdekességet emelünk ki számotokra, az egyik  Papp Fruzsina Gyöngyi 9.C osztályos tanuló ANGOL nyelvű beszámolója osztálya élményeiről, amit alább olvashattok:

On our school trip, we went to Visegrád.

We met at 7:15 AM, in front of the school and travelled to Örs vezér tere by suburban train. From there, we went to the bus station by metro. Then, we travelled to Visegrád by bus.

At Visegrád, we went to the Solomon’s Tower. There, we saw the beautiful landscape and the tower’s rooms, exhibitions. After that, we walked to the Lower Castle. We took some pictures of the nice view and our classmates, friends. Later, we went to the Citadel (Fellegvár).

We were exhausted. We had a quick break, someone ate a hamburger, and we ate some ice cream. After the nap, we went to a big park and played some teambuilding games.

At the end of the trip, we packed our stuff, took the bus and left. We arrived at about 4 PM. We had a great time; we laughed a lot and had fun.

A másik beszámoló részletei hamarosan érkeznek, addig is kérjük türelmeteket :)

Köszönjük a türelmeteket, megérkezett a másik beszámoló Gyenge Zsanettől a 11. b kirándulásáról! Jó szórakozást!

11. b kirándulása Zebegénybe

Szeptember 18-án a Dunakanyar csodás gyöngyszemét, Zebegényt   ismerhettük meg. A Nyugati pályaudvarról induló vonattal körülbelül 50 perces utazás után érkeztünk meg a páratlanul szép fekvésű faluba.

Először a Szőnyi István Emlékmúzeumba  látogattunk el. Megcsodálhattuk a  Dunakanyar festőjének gyönyörű festményeit. A  művészről  szóló dokumentumfilmben láthattuk hogyan készítette nagyszerű alkotásait.

Következő állomásunk a Hajózástörténeti Múzeum volt. Rengeteg érdekes dolgot tudtunk meg a tutajokról, hajókról, a  hajózás történetéről. Megcsodáltunk Farkas Vince hajóskapitány gyűjteményét és hajómodelljeit. Bepillantást nyertünk  távoli tájak kultúráiba, megismertük a magyar tengerhajózás történetét.

Ezek után elindultunk, hogy megnézzük a Trianoni emlékművet, illetve, hogy felmenjünk a kilátóba és csodálhassuk a mesébe illően gyönyörű tájat.

Majd folytattuk utunkat egy túrával, mely sokkal fárasztóbbra sikeredett, mint amire számítottunk . Végül Nagymarosra érkeztünk meg vonatunkat lekésve. Fáradtam,de új élményekkel gazdagodva mehettünk haza. Egy újabb nagyszerű osztálykirándulásunk volt, mely  jobban összehozta az osztályunkat.

Köszönjük szépen osztályfőnökünknek, Gőghné Béres Katalinnak, hogy megszervezte nekünk ezt a csodálatos kirándulást, illetve Soltész Ágnes tanárnőnek hogy velünk tartott!

Gyenge Zsanett

11.b

A kommentek levannak zárva.